Thursday, June 9, 2011

Penangan ANGRY BIRD!!

Salam semua..


Sana sini dego ramai berckp2 psl bende ni..kt fb, kt twitter..mn2la..ade yg dh abis main, ade yg tgh main..best ke?aku xdpt nk jwb soalan tu sbb aku xmain..

yg tnye aku..

zz    : ko xmain ke game angry bird tu? best wooooo..aku dh nk abis main da..
aku  : aku xmainla..xpernh tau pn game ni..slalu bace bdk2 ni post kt fb main bende tu..aku wt xtau je.haha
zz    : rugi ko xmain..tryla..
aku  : wt muke seposen dpn labtop :p


adik aku dh lame abis main..rupenye br aku tau game ni dh lame..br skrg org semua duk main bende tu..harharharhar

nah utk korg..



(sumber :google)


td tgk adik aku main lg..rase best plk tgk die nk lastik PIG..haha..cian PIG tu..kahkah..tgkla nt klo tergerak hati, aku mainla..jgn terkejut aku expert nt even dh ketinggalan zaman..kehkeh..


noted: td ade posmen dtg, org pos express..ingt aku pnye surat..rupenye ayah aku pnye..skli lg hancussss hrpn..kehkeh



tc korg!!



ifa syg semua.hug ketat2!!

No comments:

Post a Comment